2010-05-18
01:05:23

Cinderella - Östersjöns Drottning

Då har man äntligen gjort östersjön osäker igen.. (på en söndag.. hrm)
I feststassen  och fixat hår med lite smink så drog man runt båten för att hitta offer. Haha.. lättare sagt än gjort när båten är i princip full med pensionärer.
Men ett par få väl valda (tycker jag) karlar i rätt ålder fanns det ju.
Men det bästa av allt är Skärgården, så otroligt vacker.
Tog en del kort.... MEN.. man har ju bara en 5megpixl digitalkamera. Så bliderna är ju inte av högsta kvalité.. men ändock rätt fina. I min uppfattning..

Här kommer det lite smakprov !




Med tanke på att mitt internet inte är det snabbaste så får det räcka med dessa tu bilder så länge.
Dom är inte dom bästa, men det är det finaste jag kan.. just nu !
Postat av: vexy

väldigt stiligt för att komma från en 5megapixel :)

hoppas resan var trevlig.

2010-05-18 | 20:58:41
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Lena J

Attans vilka snygga bilder

2010-05-25 | 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: