2010-06-12
12:02:27

Urk..

Ibland orkar jag fan inte ens med mig själv..
Jag vill bara gå i ide och gömma mig för resten av världen.
Är så långt nere i skosulorna vissa dagar.
Paniken sätter in.. och vissa gånger har jag ingen att prata med, för jag litar inte på någon.
Jag är inte redo för världen än..
Mår så psykiskt dåligt, "du kommer över det", MEN hur ska jag kunna överleva det när det är som värst ?
I´m a hazzard to my self, beskriver min situation jävligt bra.
Vissa dagar funderar jag på va meningen är.. varför ska jag leva vidare när det ändå inte känns bättre. =S
Ni må tro att jag överdriver.. men då förstår ni inte hur jag mår innerst inne.
Och kan ni inte acceptera att jag mår så här kan ni dra åt helvete.. har inte plats för oförstående människor i mitt liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: