2010-06-30
01:13:29

Frustration !!



Jag är så förbannat trött på det här !!
Ingen förstår..

För att ni ska förstå bara en liten del av allt jag känner och har känt, så ska jag förklara.

Tänk er att ni lever i ett underbart förhållande, ett förhållande du aldrig har varit med om.
Nästan som det vore en saga, du svävar som på moln dagligen och kvittrar så fort du hör/ser personen.
Du har aldrig varit så lycklig i hela ditt liv, du känner : Det här är han/hon jag kommer dela mitt liv med.

Tänk dig sen att allt bara försvinner, ingen förklaring, inget avslut.. det bara är *poff* borta.
Du sitter ensam kvar med dina känslor och du har ingen att ge det till längre. För den du älskade.. den försvann bara.
Sen så sitter folk och tjatar om : Du kommer över det, det blir enklare, det är han/hon som missar någon så underbar människa som dig.

Och den enda du vill prata med.. den skiter fullständigt i att prata med dig.
Så du har en massa olika känslor som härjar som den värsta stormen någonsin och du kan inte få ur dig dom.

Och sen sitta och titta på alla lyckliga par runt omkring.. DET GÖR ONT !!!!!

Det finns ETT enda par jag känner mig trygg med.. och ni vet vilka ni är. <3


Nej tacka vet jag alzhimers.. så lätt mitt liv skulle vara då.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: