2010-07-12
22:27:07

(6)

Den lilla djävulen i mig kommer fram när jag tänker på olika par.
Har en person speciellt, tänker inte säga namn för det vore så jävla elakt, men det finns en person.
Jag förstår inte hur denne kan ha en respektive, ful o bitter och jaa.. inte relations människa.
Och denne har en respektive.. det bara kokar i mig när jag ser dom.
Det svartnar för mig.. tycker det är så sjukligt orättvist att denne får ha någon men inte jag.
Sen alla dessa par som alltid bråkar.. varför får dom ha någon att hålla kär när jag sitter här alldeles ensam.
Så jävla bitter man har blivit bara pga en enda liten sketen människa.

Skulle vara underbart att träffa någon ny.. men hur fan ska man kunna lita på den när denne är alldeles kärleksfull o go ?

Bara en massa problem, det gör så att man inte kan se de små nöjena med livet längre. Får fan panik över det..
En terapeut borde ju fixa det problemet... kanske..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: